Известие

Collapse
No announcement yet.

Виене при натиснат съединител - Алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Виене при натиснат съединител - Алфа 147

    Здравейте, та питането ми е следното. При първото палене на колата за деня... още преди да е загряла се чува едно виене, но не постоянно, а само когато натискам съединителя и подам малко газ над 2 хил. оборота, или ако съм в движение и сменям от една скорост на друга. Но след като загрее малко това виене изчезва. Това нормално ли е при алфите или има нещо за ремонтиране. Благодаря ви!

  • #2
    Не е нормално да вие.Предполагам че ти е тръгнал аксеалния лагер,но с диагностика от опитен майстор ще е най-точно.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Щом е при натиснат съединител е аксиалния лагер
      AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
      http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
      Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
      BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

      Comment


      • #4
        И на мен ми правеше така около 20 000 км а след това ми потъна съединителя и се оказа че не е аксиален лагер ами е тази вътрешната помпа на съединителя (156 2.0 ТС) не е много скъпа
        Cuore Sportivo 156 2.0 T.Spark

        Comment


        • #5
          Това ми го прави само когато съм на климатик !

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Djalev Покажи съобщение
            Това ми го прави само когато съм на климатик !
            Въобразяваш си. нямя връзка между съединителя и климатика.
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Въобразяваш си. нямя връзка между съединителя и климатика.
              Не знам дали е същия проблем както на колегата , но като пусна климата и се чува виене като превключвам скорости особено от втора на трета !
              Last edited by Djalev; d.m.y г., 20:52.

              Comment


              • #8
                абсолютно никаква връзка няма климатика и съединителя....това е помпата на съдинителя
                Cuore Sportivo 156 2.0 T.Spark

                Comment


                • #9
                  Благодаря за отговорите, колеги.

                  Comment


                  • #10
                    При мен беше абсолютно същото и след смяната на съединител + аксиалния лагер всичко заспа
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Решил съм да сменям съединителя. Понеже притриса на полусъединител, а и вие от лагер помпата. Искам да попитам има ли възможност това притрисане и кофти влизането на скоростите да е от аксиалния лагер (лагер помпата) ? или и съединителя си е заминал. До колкото съм чел, ако съединителя е заминал колата не върви както трябва, но по моя преценка колата си върви доста добре.

                      Comment


                      • #12
                        Щом притриса на полусъединител,вероятно няма да мине само с лагер-помпата.Имай готовност и за съединител.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Колега, аз сменях съединител на скоро. Работата по смяната не е никак малко, та съвета ми е ако мислиш да я караш тая кола си смени комплекта съединител и лагера и да знаеш, че дълго време няма да имаш ядове.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Определено така и ще направя Благодаря, колеги

                            Comment


                            • #15
                              колеги, от цчлата история не ми стана ясно при 147 1.6тс аксиален лагер ли е отделно или е лагер помпа както при др модели.

                              Comment

                              Working...
                              X